1 kans om op te vallen, 1 kans om eruit te springen. Dat hadden ze bij Proliver goed begrepen.
Dus wou Proliver die maar beter goed benutten.
De buitenzijde van je bedrijf is het eerste wat men ziet en dat kan je gerust ruim zien, want zelfs de parking hoort daarbij.
Hoog tijd dus om de gevel én bedrijfsomgeving onder handen te pakken, zo dachten ze bij Proliver.
De strakke LED lijnen trekken de aandacht en zorgen ervoor dat het bedrijf ook ’s nachts perfect zichtbaar is in het straatbeeld.
Een digitale reclamezuil met ingebouwd LED-scherm aan de straatzijde zorgt ervoor dat je gemakkelijk zelf boodschappen en promoties kenbaar kan maken en lokt extra traffic naar je bedrijf.
En bovenop is een LED-scherm ook nog eens energiezuinig.
Wil jij ook opvallen met je bedrijf en mee zijn met het digitale tijdperk? Wij komen graag ter plaatse om je te adviseren.
Neem contact op met Herva/ Brilliant of mailen naar info@herva.be.