Zoek
Sluit dit zoekvak.
Logo Herva - Visibility Matters

De Kracht van zichtbaarheid: Outdoor- en indoor communicatie

Inhoudstafel

Zichtbaarheid met outdoor- en indoor communicatie.

In een tijd waarin merkbekendheid cruciaal is, speelt (visuele) zichtbaarheid een sleutelrol.

Doordachte strategieën voor brand visibiliteit en outdoor-indoor communicatie zijn essentieel om een merk tot leven te brengen. Recent onderzoek toont aan hoe strategisch geplaatste reclame en binneninrichting de identiteit van een merk versterken en de merkbekendheid vergroten.

En dat hebben we bij Herva goed begrepen.

Met doordachte strategieën voor brand visibility en outdoor en indoor communicatie kunnen we niet alleen een merk creëren, maar het ook tot leven brengen.

Enkele van onze recente projecten voor Spar-supermarkten en Spar Match-winkels in heel België tonen aan hoe strategisch geplaatste reclame en doordachte binneninrichting de identiteit van een merk kunnen versterken en de merkbekendheid kunnen vergroten.

Spar Supermarkten: Een totale transformatie indoor en outdoor.

Bij de Spar-supermarkten (met een duidelijke huisstijl) hebben we een totale rebranding uitgevoerd, waarbij we de ingang transformeerden met een imposant portiek en een prachtige lichtbak met het herkenbare Spar-logo.

De gevel kreeg een upgrade met hoogwaardige signframes en uitnodigende beelden, terwijl binnenin pakkende foodcorners en hoog-resolutie sfeerbeelden de merkervaring versterken.

Zelfs de parking werd aangepakt met een verlicht logo dat de merkidentiteit overbrengt.

Total rebranding Spar Lier - Total rebranding Spar Lier   Total rebranding Spar Lier - Total rebranding Spar Lier   Total rebranding Spar Lier - Total rebranding Spar Lier  Total rebranding Spar Lier - Total rebranding Spar Lier

Spar Match-winkels: Opvallende outdoor communicatie en rebranding

Bij Spar Matches hebben we opvallende buitencommunicatie toegepast om de merkbekendheid te vergroten. Grote borden benadrukken de 7-daagse openingstijden, terwijl vlaggenmasten zorgen voor zichtbaarheid van ver en de toegankelijkheid benadrukken. Deze strategie versterkt de merkidentiteit en blijft hangen bij voorbijgangers.

   

Waar we bij Herva naar streven voor indoor- en outdoor communicatie.

We willen zichtbaarheid creëren die volledig aansluit bij de identiteit en de waarden van onze klanten. Het doel rechtvaardigt de middelen. Daarom streven naar totaalprojecten en rebrandings met een duidelijk doel: opvallen, het karakter van het bedrijf uitstralen, en de boodschap communiceren, zowel indoor als outdoor.

Met Herva willen we ervoor zorgen dat onze klanten de uitstraling krijgen die ze verdienen.

Je eigen project

Bij Herva geloven we in de kracht van zichtbaarheid en de impact die het heeft op het versterken van merken. Wil je ook de kracht van outdoor- en indoor communicatie ervaren voor jouw merk?

Neem dan contact op met Herva voor een afspraak op maat, en samen tillen we jouw merk naar nieuwe hoogten.